tisdag 5 november 2013

Framåt marsch!

Renoveringen av Villa Norrgården går framåt!
Känns just nu som vi lever i ett hantverkskollektiv, hahah målare, snickare, kakelsättare och elektriker... Om vartannat!
Jag själv ägnar mig mest åt att tycka och ändra mig.. Hahah äsch då jag e ju frun i huset det är mitt jobb:)
Statusen ser ut så här iaf: tvättstugan klar så när som på bänk och lister. Badrummet blev tätskiktet lagt igår och förhoppningsvis börjas det kaklas idag. Och idag kommer även elektrikern och kopplar in värmepumpen:) (kan inte vara lyckligare)

Dagen idag kommer att spenderas i städningens tecken.. Behöver jag säga hur det ser ut med 5 hantverkare i huset!?
Äh skiter i städ o ringer Karindamm istället!

Ska uppdatera med lite bilder snarast!




Längtar såå till det här står inne i badrummet!

- Peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar